Telèfon contra la Desatenció Bancària - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Back

Traductor de google :

  • L'OMIC ajuda a les persones grans que vulguin posar una queixa a una entitat financera per manca d'atenció presencial i reducció de caixers a la ciutat de Barcelona.
  • Per a totes les altres consultes o tràmits de reclamacions bancàries han de contactar amb l'OMIC pels canals habituals.

Aquest nou servei va dirigit a totes les persones amb domicili a la ciutat de Barcelona i, en especial, a les persones grans o persones afectades per la bretxa digital que vulguin presentar una queixa a les entitats bancàries per la disminució de caixers a la ciutat i la reducció horària de l’atenció presencial per part de les entitats bancàries. Si la persona sol·licita ser atesa presencialment per poder fer la queixa a l’entitat bancària, se li donarà dia i hora per assistir a l’OMIC.

L’objectiu d’aquest telèfon és atendre a les persones i donar-los informació i assessorament dels drets de consum, de com fer la queixa o reclamació a les entitats bancàries i posteriorment, si és el cas, al Banc d’Espanya. També recollirà les dades i casuístiques de les persones afectades, les zones i barris amb menys o cap servei de caixers i les diferents pràctiques dels serveis de les entitats bancàries que puguin vulnerar els drets de les persones consumidores.

A més, l’Ajuntament de Barcelona també traslladarà la informació recollida als òrgans competents per tal que puguin dur a terme les accions necessàries respecte a aquest servei bàsic recollit en els drets de les persones consumidores i en concret les més vulnerables.

Schedule

Telèfon contra la Desatenció Bancària -

Address:
Rda Sant Pau, 43*45
District:
Eixample
Neighborhood:
Sant Antoni
City:
Barcelona
Telèfon contra la Desatenció Bancària -
Address
Rda Sant Pau, 43*45

Phone number

Tel.:
93 402 75 94 de dilluns a divendres de 9 a 14 h

If you would like to make a correction related to this organisation or facility...let us know

Share