Taller per a dones 'Dones que corren amb els llops'.

Back

Prenent com a referència el llibre “Dones que corren amb els llops” de Clarissa Pinkola, us proposem un espai de redescoberta de la dona salvatge que resideix dins de cadascuna de nosaltres. Contes, mites i relats del llibre s’utilitzen juntament amb l’arteràpia, el moviment, el clown o les meditacions per a facilitar la transformació personal,convidant a les dones a explorar el seu instint, creativitat i sabiduria ancestral.

Dimecres 4 de juny de 17 a 19h

Sessió especial: “Aigua i salvatgisme”.

Reconeixerem l’aigua com a símbol de llibertat, fluïdesa, autenticitat i sobre tot com a força essencial per a la sanació i l’equilibri. Una invitació a repensar el nostre paper en la protecció d’aquest recurs vital, celebrant el poder interior de les dones i emfatitzant la necessitat de respectar i honrar l’aigua en un acte d’amor cap al planeta i cap a nosaltres mateixes.

A càrrec de Claudia Cantone

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Barceloneta.

Inscripcions: del 24 de març al 8 d’abril.

Apunta-t’hi a la recepció del Centre Cívic Barceloneta de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 16 a 20h o per e-mail a comunicacio@civicbarceloneta.com (es prioritzaran les inscripcions presencials).

Les inscripcions es limitaran a un màxim de tres tallers per persona.

Occur on:
Centre Cívic Barceloneta.

Centre Cívic Barceloneta

Address:
Carrer de la Conreria, 1 - 9
District:
Ciutat Vella
Neighborhood:
la Barceloneta
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Barceloneta
When
From 23/04/2025 to 04/06/2025

Phone number

Tel.:
932563320

You may also be interested in...