Taller 'Necesser sobre' *NOU*

Back

T'agradaria aprendre a cosir i crear els teus propis accessoris? Comencem pels fonaments bàsics amb aquest estoig sobre, un projecte perfecte per familiaritzar-se amb la màquina de cosir i començar a entendre la geometria que hi ha darrere de cada costura! També apte per a aquells que mai han tocat una màquina de cosir.

Material 1r dia: retalls de tela per començar a provar la màquina, mig metre de tela de cotó i mig metre d'una altra tela de cotó que es complementin. Costurer bàsic amb tisores de tela, fil, cinta mètrica, descosidor i agulles. També portacanetes, canetes, premsa teles universals i agulles per la màquina de cosir, llapis, paper per apuntar.

A càrrec de Karin Mosca.

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Inscripcions als tallers per a adults a partir del dimecres 3 de setembre del 2025.

Presencials: de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20.30 h.

En línia: a partir de les 10 h del mateix dia que comencen les inscripcions a través del web del centre cívic: barcelona.cat/ccvil.laurania

Occur on:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Centre Cívic Vil·la Urània

Address:
Carrer de Saragossa, 29
District:
Sarrià-Sant Gervasi
Neighborhood:
el Putxet i el Farró
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Vil·la Urània
When
22/11/2025

Phone number

Tel.:
937061295

Website

Web inscripcions:
http://barcelona.cat/ccvil.laurania

You may also be interested in...