Taller 'Anem al teatre!'

Back

Sortides al teatre divendres al vespre.

L’entrada a cada espectacle anirà a càrrec dels participants.

Aquest taller està dissenyat per als amants del teatre que volen aprofundir en el coneixement i la comprensió de les obres teatrals. L’objectiu és gaudir de cinc peces de teatre de diferents estils i poder-les comentar i debatre entre tots de forma informal, tot prenent alguna cosa després de cada funció.

Prèviament al visionat, dedicarem una sessió al centre cívic Can Felipa a comentar i contextualitzar l’obra que anirem a veure. Aquesta sessió prèvia ens permetrà explorar el rerefons de l’obra, els seus temes principals, la trajectòria dels seus creadors i qualsevol altre detall rellevant que enriqueixi l’experiència de l’espectacle. A més, compartirem materials complementaris seleccionats per la tallerista per a una millor comprensió de cada obra.

Vine a descobrir el teatre des d’una nova perspectiva, envoltat de persones amb les mateixes inquietuds artístiques.

Impartit per: Companyia de teatre El Eje.

Calendari del taller:

Gener: Sortida al teatre, divendres 24 Sessió postfunció, dimarts 28

Febrer: Sortida al teatre, divendres 21 Sessió postfunció, dimarts 25

Març: Sortida al teatre, divendres 21 Sessió postfunció, dimarts 25

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Can Felipa.

Del 8 al 12 de setembre de 2025

En línia a través del nostre web www.cccanfelipa.cat. 

Presencial a la secretaria del centre cívic Can Felipa, segona planta. De dilluns a divendres, matins de 10 a 14 h i tardes de 17 a 20 h.

Occur on:
Centre Cívic Can Felipa.

Centre Cívic Can Felipa

Address:
Plaça de Josep Maria Huertas Claveria, 1
District:
Sant Martí
Neighborhood:
el Poblenou
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Can Felipa
When
From 28/10/2025 to 19/12/2025

Phone number

Tel.:
932563840

Website

Web inscripcions:
https://www.cccanfelipa.cat/

You may also be interested in...