
Cal concertar cita prèvia, per telèfon o mail.
L'Ajuntament de Barcelona manté també en funcionament de forma telemàtica els serveis que es realitzen a través dels Punts d'Assessorament d'Energètic (PAE) ja que el servei de llum, aigua i gas és un dret bàsic i tothom hi té garantit l'accés. En cas de talls en el subministrament d´aigua, llum o gas, o si la ciutadania vol informar-se sobre les mesures a les quals es pot acollir per rebaixar les factures, es pot contactar els serveis dels PAE a través de dos canals:
Telemàticament a través del web de l'Ajuntament. En aquest cas la persona que fa la consulta ha d'omplir un formulari i ha d'adjuntar la documentació justificativa per tramitar la sol·licitud.
Per a aquelles persones que no tenen accés a Internet les mateixes gestions es poden fer per telèfon, trucant telèfon d'informació.
- Titularitat:
- or
Schedule
Period | Days | Hours | Observation | |
---|---|---|---|---|
De l'1 setembre al 31 juliol |
Dilluns |
de 09.00 h a 14.30 h |
Mes d'agost tancat | |
De l'1 agost al 31 agost |
Dilluns, dimecres i divendres |
de 09.00 h a 14.00 h |
Durant el mes d'agost el servei es prestara a l'OAC de Gràcia (Plaça Vila de Gràcia 2). |
Punt d'Assessorament Energètic de Gràcia -
- Address:
- Carrer de Francisco Giner, 14
- District:
- Gràcia
- Neighborhood:
- la Vila de Gràcia
- City:
- Barcelona
- Punt d'Assessorament Energètic de Gràcia -
- Address
- Carrer de Francisco Giner, 14
Phone number
- Information:
- 900859659 De maig a setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h, la resta de l'any, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i els dijous, de 15 a 18.30 h
Website
- E-mail:
- paegr@bcn.cat
If you would like to make a correction related to this organisation or facility...let us know