Espectacle familiar "Cap a Mirmanda"

Back

La Silvana desitja ser carbonera, com ho són els homes de la seva família. Per demostrar que ho pot ser, tot i ser una noia, s'endinsa als boscos. Per error comença a tallar un arbre ancestral i màgic. L'Arbre dels Nassos, provocant-li una ferida que només es pot curar amb un ungüent que fan les bruixes.

Al bosc coneix l'Home dels Nassos, un personatge que té tants nassos com dies té l'any. Junts decideixen anar fins a Mirmanda, una ciutat màgica on la nit de Cap d'Any les bruixes hi fan una festa, per aconseguir l'ungüent que pot salvar l'Arbre dels Nassos.

Pel camí viuran mil aventures i coneixeran personatges fantàstics de la tradició catalana: follets, monstres, sirenes, dracs, dones d'aigua…. Aconseguiran superar tots els obstacles, arribar a Mirmanda, obtenir l'ungüent de les bruixes, i salvar l'Arbre dels Nassos?

Schedule

Others

Tickets sold at:
Jove Teatre Regina.
Occur on:
Jove Teatre Regina.

Jove Teatre Regina

Address:
C Sèneca, 22
District:
Gràcia
Neighborhood:
la Vila de Gràcia
City:
Barcelona
Where
Jove Teatre Regina
When
From 21/03/2026 to 29/03/2026

Phone number

Tel.:
932181512

Website

Web venda d'entrades:
http://www.jtregina.com

You may also be interested in...