Concert "El dia que QUEEN em va salvar la vida"

Back

Concert teatralitzat que reflexiona sobre la connexió entre música i emoció, el dol i la necessitat de no deixar que el dolor ens consumeixi.

Una dona afronta la pèrdua de la seva germana Alba a través d'un espectacle que combina concert i relat. Ambdues compartien una passió profunda per la música i havien creat una playlist secreta que capturava moments clau de les seves vides. Ara reconstrueix aquesta llista guiada per records, dades d'Spotify i estudis científics, però sobretot pel cor. En aquest viatge sonor, intenta comprendre millor la seva germana, acomiadar-se'n i transformar el dolor en memòria viva.

A mesura que avança en aquest procés descobreix tot el que no havia sabut veure: la riquesa del món interior de l'Alba, la seva força, el seu compromís i la seva manera d'estimar. Aprèn a valorar profundament qui era realment la seva germana i la importància de mirar amb més atenció les persones que estimem.

L'espectacle reflexiona sobre la connexió entre música i emoció, el dol i la necessitat de no deixar que el dolor ens consumeixi. També convida el públic a fer-se una pregunta essencial: quina seria la banda sonora compartida de la vostra vida i de les persones que heu estimat?

Veu Rocio Pinto

Música Ruben Espinosa

Dramatúrgia i Direcció Joan Gallart

Schedule

Others

Occur on:
Teatre Golem's.

Teatre Golem's

Address:
Carrer de Sant Lluís, 64
District:
Gràcia
Neighborhood:
la Vila de Gràcia
City:
Barcelona
Where
Teatre Golem's
When
From 02/01/2026 to 04/01/2026

Phone number

Tel.:
93 351 82 31

You may also be interested in...