Concert de Cap d'Any amb Beatriz Fernández i Els Pirates Teatre

Back

Repertori

Abraham Cupeiro: Pangea

Pangea explora les sonoritats ancestrals de la cultura global, Abraham Cupeiro interpretarà la seva pròpia música dedicada a diferents parts i cultures del nostre planeta. Deixa’t sorprendre pel so d’instruments mil·lenaris com la flauta del poble hopi, la flauta tradicional xinesa hulusi o la trompeta cèltica karnyx.

Artistes

Banda Municipal de Barcelona (BMB)

José R. Pascual-Vilaplana, direcció

Abraham Cupeiro, multiinstrumentista

Programa

Celebrar el final és també celebrar el començament. Tot i que la nostra idea de progrés, evolutiu i lineal, sembla allunyada de la concepció circular de la vida per part de les civilitzacions primitives, aquella mentalitat no es troba completament desarrelada, ja que en gran manera és considerada per l’antropologia com a estructural en l’ésser humà.

La Banda Municipal de Barcelona ha convidat Abraham Cupeiro al seu concert de Cap d’Any. El multiinstrumentista, que acaba de participar en la banda sonora de la pel·lícula Gladiator II tocant els seus instruments mil·lenaris, presentarà el seu projecte Pangea, enregistrat als estudis d’Abbey Road amb la Royal Philarmonic Orchestra de Londres. Amb aquest projecte ens farà explorar sonoritats ancestrals a través de les melodies de flautes xineses o trompetes cèltiques.

Schedule

Others

Tickets sold at:
L'Auditori de Barcelona.

Horari taquilles: Dilluns: Tancat 

De dimarts a divendres: de 17h a 21h 

Dissabtes: de 10h a 13h i de 17h a 21h 

Diumenges: obert des d’una hora abans del concert. 

Horaris especials Nadal: 

Dies 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener, tancat 

Dies 24 i 31 de desembre, horari especial de 17 h a 20 h


Occur on:
Sala 1 Pau Casals.

L'Auditori de Barcelona - Sala 1 Pau Casals

Address:
Carrer de Lepant, 150
District:
Eixample
Neighborhood:
el Fort Pienc
City:
Barcelona
Where
L'Auditori de Barcelona - Sala 1 Pau Casals
When
28/12/2025

Phone number

Information:
932479300

Website

Web venda d'entrades:
https://www.auditori.cat

You may also be interested in...