GuiaBCN

Activities and facilities in Barcelona

Com emprendre amb la creació de contingut

Back

Tenir una idea de negoci és només el principi d'un camí, un camí que pot semblar solitari, i ple de dubtes i tràmits complicats, però que no cal recórrer sol/a.  

Compta amb Joves de Barcelona i les nostres activitats del Kit emprenedor!

Tens una idea de negoci i vols fer-la créixer?

En aquest taller pràctic descobriràs com el contingut pot convertir-se en una de les teves millors eines per donar visibilitat al teu projecte. Aprendràs a compartir informació de valor, connectar amb el teu públic i fer que la teva proposta destaqui d'una manera autèntica i atractiva.

Explorarem estratègies per oferir contingut gratuït que generi confiança, millorar la manera com presentes els teus productes o serveis i entendre per què, avui dia, tot és contingut: des d'una publicació a les xarxes fins a una conversa amb els teus clients.

Una oportunitat per potenciar la teva creativitat, reforçar la teva marca i transformar les teves idees en noves oportunitats.

Per a més informació, contacta amb nosaltres! Ens trobaràs al WhatsApp 644 127 067, a joveseixample@bcn.cat o al nostre Punt (C. d'Ausiàs Marc, 60).

Activitat dirigida a joves de 20 a 30 anys.

Col·labora Assessoria Emprenedoria

Schedule

Others

Occur on:
Joves de l'Eixample *Edifici Transformadors.
Organised by:
Joves de l'Eixample *Edifici Transformadors.

Hi col·labora Assessoria d'emprenedoria

Joves de l'Eixample *Edifici Transformadors

Address:
Carrer d'Ausiàs Marc, 60
District:
Eixample
Neighborhood:
el Fort Pienc
City:
Barcelona
Where
Joves de l'Eixample *Edifici Transformadors
When
13/10/2026

Phone number

Information:
644 127 067 WhatsApp

You may also be interested in...