Taller 'Ioga amb nadons (de 3 a 12 mesos)'

Back

Els primers mesos de vida, un nadó necessita la connexió amb la mare. En aquest taller realitzarem exercicis de ioga conjuntament amb el nostre nadó. Buscarem transmetre la pau interior de la mare en el nadó a través de postures fàcils de ioga i crear un espai segur per a les famílies.

A càrrec de l’Associació Esportiva Sarrià.

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Per a les matrícules de continuïtat als tallers de primavera:

Inscripcions en línia a partir del dilluns 17 de març a les 10 h, i fins el diumenge 23 de març a les 24 h, a https://vflorida.inscripcionscc.com

Les matrícules als tallers de primavera podran fer-se en els següents horaris:

Inscripcions en línia: a partir del dilluns 24 de març a les 10 h , en horari ininterromput i fins que hi hagi disponibilitat de places, a https://vflorida.inscripcionscc.com .

Inscripcions presencials: a partir del dilluns 24 de març a les 10 h. L’horari per a les matrícules és de 10 a 14 h i de 15 a 20.30 h. 


Occur on:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Centre Cívic Vil·la Florida

Address:
Carrer de Muntaner, 544
District:
Sarrià-Sant Gervasi
Neighborhood:
Sant Gervasi - la Bonanova
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Vil·la Florida
When
From 28/04/2025 to 02/06/2025

Phone number

Tel.:
932546265

You may also be interested in...