
Representació floral. Una mostra d’artistes espanyols, llatinoamericans i asiàtics contemporanis que comparteixen la temàtica floral com a nexe comú.
Casa Àsia i Casa Vicens presenten Després de la boira, primeres flors. Orient i els orientalismes, del modernisme a la modernitat, una exposició que congrega per primera vegada a Barcelona 24 artistes contemporanis que comparteixen un nexe comú, la temàtica floral, encara que cadascun elabora el seu propi discurs creatiu utilitzant diferents formats i suports, com són el dibuix, la pintura, la fotografia, el vídeo i la instal·lació. Aquest projecte expositiu posa en relació l’orientalisme del modernisme i la mundialització de l’art a dia d’avui.
L'exposició temporal està inclosa en preu de les entrades a la Casa Vicens.
Horaris
Dies | Hores | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Cada dia |
de 10.00 h a 20.00 h |
Entrada general: 18 €
Entrada reduïda: 16 € . Estudiant de 12 a 25 anys . Membres família nombrosa o monoparental . Gent gran (+ 65 anys . Persones amb discapacitat (un acompanyant gratuït)
Entrada gratuïta: . Nens fins a 11 anys . membres de l'ICOM . Club Super3 . Nit Europea dels Museus . Dia Internacional dels Museus . 22 de maig (Santa Rita)
Els preus a la taquilla tenen un increment de 2,5 € per persona |
Altres
- Se celebra a:
- Casa Vicens.
Casa Àsia i Casa Vicens presenten el projecte expositiu “Després de la boira, primeres flors. Orient i els orientalismes, del modernisme a la modernitat”. Aquesta exposició reuneix ,per primera vegada a Barcelona, obra de 24 artistes espanyols, llatinoamericans i asiàtics contemporanis que aporten la creació personal en la interpretació de la representació floral.
La temàtica floral és el nexe que uneix les obres de tots els artistes que participen en aquest projecte amb diferents suports: el dibuix, la pintura, la fotografia, el vídeo i la instal·lació. Un projecte expositiu que posa en relació l’orientalisme del modernisme i la mundialització de l’art a dia d’avui.
Dels 24 artistes que participen a la mostra 11 són espanyols: Antoni Muntadas (instal·lació),Javier Garcerá (pintura), Pablo Marchante (pintura), Teresa Esteban (pintura), Joan Fontcuberta (fotografia), Nicolás Combarro (fotografia), Linarejos Moreno (fotografia), Paula Anta (fotografia), Manuel V. Alonso (dibuix), Marina Nuñez (vídeo), i Marisa González (vídeo-instal·lació). La nord-americana Ana Nance (fotografia) i el francès Jean Marie del Moral (fotografia) tenen nacionalitat espanyola.
9 són asiàtics: els japonesos Mari Ito (instal·lació pictòrica), Takashi Murakami (pintura), Yasumasa Morimura (fotografia), Nobuyoshi Araki (fotografia) i Azuma Makoto (vídeo). Els coreans Han Sungpil (vídeo) i Lee Lee Nam (vídeo), la xinesa Luo Min (pintura) i la filipina Wawi Navarroza (fotografia). Completen l’exposició 2 artistes llatinoamericans: el colombià Alberto Baraya (instal·lació) i la peruana Cecilia Paredes (fotografia).
La comissària de l’exposició, Menene Gras Balaguer, defineix el projecte expositiu com “una posada en comú de la representació de formes florals afí a totes les produccions contemporànies que s’han agrupat, suscitant un interès particular per la vigència de la representació floral a l’art contemporani; i, de l’altra, partint de la temàtica floral que comparteixen aquests artistes, plantejar les connexions que es poden perfilar entre els treballs que es mostren, la història que els precedeix i els vincles que acrediten el seu interès, en tant que manifestacions posades en valor per la historiografia artística i la crítica contemporània”.
Casa Vicens
- Adreça:
- C Carolines, 18*24
- Districte:
- Gràcia
- Barri:
- la Vila de Gràcia
- Població:
- Barcelona
- Quan
- Des de 26/04/2023 al 07/01/2024
Web
- Web:
- http://www.casavicens.org
- Web venda d'entrades:
- https://casavicens.org/ca/compra-entrades/
També et pot interessar...
-
Exposició permanent de les figures d'imatgeria festiva dels barris de Sant Martí
- On:
- Centre d'Imatgeria Festiva de Sant Martí - Can Saladrigas
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'Pessebre: Vuit segles de tradició i artesania'
- On:
- Espai Albert Musons
- Quan:
- Del 29/11/2023 al 02/02/2024
-
Exposició 'Cristians, visigots i poder a Barcelona, segles IV al VII'
- On:
- MUHBA Museu d'Història de Barcelona - Plaça del Rei
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'Barcelona 1700. De les pedres a les persones'
- On:
- El Born Centre de Cultura i Memòria
- Quan:
- Acte permanent
-
10a Fira "B'Ars. Barcelona International Arts & VFX Fair" - Edició híbrida
- On:
- Edifici Imagina
- Quan:
- 14/12/2023
-
Exposició permanent 'Pensada per fer pensar' i projeccions audiovisuals
- On:
- Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició "Les Sorres X. Un vaixell medieval"
- On:
- Museu Marítim de Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'La Capella: 600 anys al Raval'
- On:
- La Capella
- Quan:
- Acte permanent
-
Intervenció artística "Mas allá de los muros, la calle"
- On:
- Edifici de La Model
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'Aigua Km Zero / Bcn'
- On:
- MUHBA Museu d'Història de Barcelona - Casa de l'Aigua
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'Del món al museu. Disseny de producte, patrimoni cultural'
- On:
- DHub Disseny Hub Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015)'
- On:
- DHub Disseny Hub Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
"Festa Major de la Sagrera": 9è Concurs de Fotografia Festa Major 2023
- On:
- Espai 30 - La Sagrera
- Quan:
- Del 16/11/2023 al 17/12/2023
-
Nadal als Museus: Visita guiada a la Biblioteca Arús
- On:
- Biblioteca Pública Arús
- Quan:
- Del 23/12/2023 al 02/01/2024
-
Exposició 'El Mur geològic'
- On:
- CosmoCaixa Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'La memòria d'un país'
- On:
- Museu d'Història de Catalunya
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició 'Barcino, Barchinona, Barcelona. Una ciutat, un bisbe, un territori'
- On:
- Museu Diocesà de Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
Exposició ''Nosaltres, interpretats per les flors''
- On:
- Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart
- Quan:
- Del 13/11/2023 al 20/12/2023
-
'Magic Days a Casa Seat'
- On:
- Casa SEAT
- Quan:
- Del 01/12/2023 al 05/01/2024
-
Exposició 'La ciutat visible – la ciutat en joc d’ArsGames'
- On:
- Centre Cívic Convent de Sant Agustí
- Quan:
- Del 09/11/2023 al 29/12/2023
Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...fes-nos-la saber