Escola de pares i mares 'Neuroeducació i acompanyament emocional per als nostres nens i nenes'

Tornar

L’escola és un projecte que neix de la iniciativa d’un grup de famílies que van participar en unes xerrades de neuroeducació i acompanyament emocional organitzades al centre cívic.

En total són 6 blocs formatius de 5 sessions cadascun. La primera sessió sempre serà per a les famílies (pares/mares/fills/filles) pensada com una activitat lúdica i d’integració. Les sessions 2,3,i 4 són de desenvolupament de la temàtica i són només per a les persones adultes. La darrera sessió és per fer una petita producció creativa sobre el que compartim a les xerrades.

L’escola és per a totes les famílies amb fills i filles entre 1 i 16 anys.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Centre Cívic Torre Llobeta.
Inscripcions a:
Centre Cívic Torre Llobeta.

Us podeu inscriure al curs complet de 6blocs, o només als que us interessi. La inscripció es pot fer durant tot el curs, sempre que hi hagi places disponibles

Centre Cívic Torre Llobeta

Adreça:
Carrer de Santa Fe, 2*LB
Districte:
Nou Barris
Barri:
Vilapicina i la Torre Llobeta
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic Torre Llobeta
Quan
Des de 19/10/2023 al 16/11/2023

Telèfon

Inscripcions:
93 358 56 14
Tel.:
933585614
Fax:
933585711

També et pot interessar...

Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...fes-nos-la saber