ACTIVITAT ADAPTADA. CASAL ESTIU CEE DR. FOLCH I CAMARASA - ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES D'ALUMNES DEL CENTRE PÚBLIC DOCTOR FOLCH I CAMARASA - De 4 a 16 anys - Instal.lacions de l´escola CEE Dr. Folch i Camarasa

Tornar

Inscripcions a partir de l'1 d'abril

Casal d´estiu per nens amb Diversitat Funcional (pluridiscapacitat) i dèficit visual total o parcial amb suport de l´escola CEE Dr. Folch i Camarasa.

Instal·lació accessible

Avís important: aquesta activitat té un preu superior al màxim fixat o recomanat per l'Ajuntament. En cas que sol·liciteu beca, l'import de la beca no es calcularà en base al preu real de l'activitat sinó en base als preus màxims establerts a les Bases reguladores per a l'atorgament de subvencions a infants i adolescents. (Pàg.34-35).

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre d'Educació Especial Folch i Camarasa.

Inscripcions PRESENCIALS :

Tel. 666910953    

Inscripcions presencials amb cita prèvia:

Telèfon: 666910953

Horaris: dilluns, dimarts i dijous de 10:00 a 17:00 / dimecres i divendres de 15:30 a 17:00  

(Abans d'anar heu de trucar a la Coordinadora del Casal, Sra Glòria Ballesta al 666910953 Horari d'atenció en dissabte: Dissabte 21/04 de 12-13h, indispensable concertar cita prèvia mitjançant correu electrònic: ampaceefolchicamarasa@gmail.com )

Promogut per :
Associació de Mares i Pares d'Alumnes.
Se celebra a:
Centre d'Educació Especial Folch i Camarasa.
Organitzat per:
Associació de Mares i Pares d'Alumnes.

Centre d'Educació Especial Folch i Camarasa

Adreça:
C Ventura Rodríguez, 16
Districte:
Horta-Guinardó
Barri:
la Vall d'Hebron
Població:
Barcelona
On
Centre d'Educació Especial Folch i Camarasa
Quan
Des de 30/06/2025 al 25/07/2025

També et pot interessar...