Festa Major del Coll

Tornar

Festes populars. Durant tres caps de setmana, una programació farcida d’activitats per a totes les edats.

Del 30 de maig al 15 de juny se celebra la Festa Major del Coll.

Destaquen al programa les cites del dia 31 de maig al carrer del Beat Almató, que inclou el pregó i diverses propostes amb música i menjar, i les activitats que es concentraran al parc de la Creueta del Coll els caps de setmana següents, entre les quals cal ressenyar les demostracions de cultura popular del dissabte 7 de juny i la festa reggae del dia 14.

A més, el diumenge 15 de juny, la festa recuperarà la ballada de sardanes, després de 35 anys d'absència en el programa.

Consulteu la programació.

Del 30 de maig al 15 de juny, el barri gaudirà de tres caps de setmana plens d'activitats culturals i festives per a tota la ciutadania.

Destaquen al programa les cites del dia 31 al carrer del Beat Almató, que inclou el pregó i diverses propostes amb música i menjar, i les activitats que es concentraran al parc de la Creueta del Coll els caps de setmana següents, entre les quals cal ressenyar les  demostracions de cultura popular del dissabte 7 de juny, i la  festa reggae del dia 14.

A més, el  diumenge 15 de juny, la festa recuperarà la  ballada de sardanes, després de 35 anys d'absència en el programa.

El  pregó tindrà lloc el dissabte 31 de maig al carrer de Rubens, 46. Anirà  a càrrec dels cuiners Javier i Sergio Torres, els germans Torres, que van créixer al barri, on van heretar la passió per la cuina. Són uns xefs molt reconeguts en l'alta gastronomia, tal com demostren les tres estrelles Michelin del seu restaurant, Cocina Hermanos Torres, i també tenen una gran popularitat gràcies a la seva presència mediàtica.

Podeu consultar la programació aquí

Diferents indrets del Barri del Coll

Adreça:
Passeig de la Mare de Déu del Coll, 77
Districte:
Gràcia
Barri:
el Coll
Població:
Barcelona
On
Diferents indrets del Barri del Coll
Quan
Des de 30/05/2025 al 15/06/2025

També et pot interessar...