To search for entities and facilities or courses and workshops, access the complete BCN Guide.

Portes obertes: es podran visitar l’Escala Negra, la Capella del Bon Consell, el Saló de Cròniques, el Saló del Bon Govern, la Sala del Treball, el despatx de l’Alcalde, el Saló de Carles Pi i Sunyer, el Saló de Cent, el Saló de Consolat de Mar, la Sala Tàpies, el Despatx d’Honor, el Saló de Carles III, el Saló de la Ciutat, la Galeria Gòtica i l’Escala d’Honor.
També es podrà visitar el Mirador M. Aurèlia Capmany, situat a la novena planta de l’edifici Novíssim. L’accés es farà per la plaça Sant Miquel.
Recreació de personatges històrics: durant el recorregut, la jornada comptarà amb actors que recrearan personatges històrics com el cronista del segle XIV Ramon Muntaner, que comentarà les pintures de Josep M. Sert al·lusives a les campanyes dels almogàvers a Grècia del Saló de Cròniques, o els consellers Joan Fivaller i Rafael Casanova, que relataran la història del Saló de Cent.
Espectacle infantil i taller: espectacle de titelles en què es representarà un clàssic dels contes catalans, En Patufet. En acabar cadascuna de les representacions hi haurà un taller de titelles en què els infants podran fer i personalitzar el seu propi titella del cavaller Sant Jordi. Hi haurà quatre passis de l’espectacle: a les 11 h, a les 12 h, a les 16 h i a les 17 h.
Schedule
Days | Hours | Preus | Observation | |
---|---|---|---|---|
Dimecres |
de 10.00 h a 20.00 h |
Entrada Gratuïta |
Aforament limitat |
Others
- Occur on:
- Ajuntament de Barcelona.
- When
- 23/04/2025
Website
You may also be interested in...1 / 7
-
Revolta de les Quintes 2025: Diada Castellera de la Independència
- Where:
- Plaça de la Revolució de 1868
- When:
- 05/04/2025
-
Sant Jordi a Sarrià
- Where:
- Carrer Major de Sarrià cantonada Canet
- When:
- 23/04/2025
-
Sant Jordi al Farró
- Where:
- Plaça de Mañé i Flaquer
- When:
- 23/04/2025